logo

Comisia Electorală Centrală a Republicii Moldova

Alegeri parlamentare peste 39 zile

Audiența cetățenilor


https://cec.md/ro/audienta-cetatenilor-2774_87120.html

Activitatea Comisiei Electorale Centrale şi primirea în audienţe a cetățenilor în perioada electorală pentru organizarea alegerilor parlamentare și referendumului din 24 februarie 2019     Programul de activitate în perioada electorală pentru prestarea serviciilor publice subiecților implicați în procesul electoral este de luni pînă vineri, de la ora 08.00 și pînă la ora 17.00 cu pauza de masă între orele 12.00 – 13.00.     Înregistrarea

Activitatea Comisiei Electorale Centrale

şi primirea în audienţe a cetățenilor în perioada electorală

pentru organizarea alegerilor parlamentare și referendumului din 24 februarie 2019

 

 

  1. Programul de activitate în perioada electorală pentru prestarea serviciilor publice subiecților implicați în procesul electoral este de luni pînă vineri, de la ora 08.00 și pînă la ora 17.00 cu pauza de masă între orele 12.00 – 13.00.
  1. Înregistrarea corespondenței în zilele de odihnă și de sărbătoare stabilite conform legislației muncii se va efectua începînd cu ora 09.00 și pînă la ora 16.00 cu pauza de masă între orele 12.00 – 13.00, pe adresa: mun. Chişinău, str. V. Alecsandri, nr.119, bir. 202 (anticamera CEC).
  1. În perioada electorală primirea cetățenilor Republicii Moldova în audiențe se face conform următorului program:
  • membrii Comisiei Electorale Centrale – în zilele de miercuri, orele 14.00-15.00;
  • șefii subdiviziunilor din cadrul Aparatului Comisiei Electorale Centrale – în zilele de joi, orele 14.00-15.00.

Acest program de audiențe nu se va aplica funcționarilor electorali din cadrul CECE și BESV, concurenților electorali, reprezentanților cu drept de vot consultativ ai concurenților electorali şi persoanelor responsabile de finanțe (trezorieri), care au acces în sediul CEC în baza legitimației și actului de identitate.

 

Program audienţe

Numele

Funcția

Program de audiențe

Alina RUSSU

Președinte

Lunar - prima şi a treia zi lucrătoare de luni din lună între orele 14.00-17.00

Rodica CIUBOTARU

Vicepreședinte

Lunar - prima şi a doua zi lucrătoare de luni din lună între orele 14.00-17.00

Veaceslav AGRIGOROAE

Secretar

Lunar - a doua și a patra zi lucrătoare de luni din lună între orele 14.00-17.00


Șeful Aparatului Comisiei Electorale Centrale și șefii subdiviziunilor din cadrul Aparatului CEC – în fiecare zi de marţi şi joi, conform programului prestabilit.

 

Procedura de primire în audiență

Documente de referință – Legislația aplicată

- Legea nr.190-XIII din 19 iulie 1994 cu privire la petiţionare;

- Hotărîrea Guvernului nr.689 din 13 noiembrie 2009 privind organizarea audienței cetățenilor;

-  pct. 30 lit. g) din Regulamentul cu privire la activitatea Comisiei Electorale Centrale, aprobat prin hotărîrea Comisiei Electorale Centrale nr. 137 din 14 februarie 2006;

- Dispoziția Președintelui Comisiei Electorale Centrale nr. 4-a din 1 martie 2018 „Cu privire la organizarea audienței cetățenilor”.


1. Cererea de înscriere în audiență poate fi depusă la nr. de telefon: 022-251-451 (anticamera) sau transmisă prin email: info@cec.md.

2. Cererea de audiență trebuie să conțină următoarele informații: datele de identificare complete ale solicitantului, obiectul audienței și un număr de telefon.

3. Obiectul audienței se înscrie în registrul cu privire la audiența cetățenilor.

4. Solicitantul se va prezenta în audiență cu un document de identitate.

5. În cadrul audienţei solicitantului îi poate fi refuzată examinarea unei noi petiţii, dacă anterior a primit un răspuns scris la o petiție cu același obiect.